És ez a mondás igaz az online marketing ügynökség zömére. Hiszen mint ahogy egy cég, egy ember sem érthet mindenhez, vagyis érteni érthet, de nem biztos, hogy kimagaslóan is jól alkalmazza, űzi, csinálja, úgy a reklámügynökség Budapesten cégnél is megvan, hogy melyik irányra, területre specializálódott. Általában egy online marketing ügynökség, ha új partnerrel szerződik, komplex megoldásokat kínál számára az online marketing és reklám tevékenységeit illetően. Azonban ha már azon gondolkodunk, hogy leszerződünk valamelyik reklámügynökség Budapesten partnercéggel előtte érdemes körbe néznünk, hogy kinek mi az erőssége. Ha például sok multinacionális céggel dolgoznak együtt, nem biztos, hogy megvan a kellő hozzáértésük és rutinjuk egy kisvállalkozáshoz. Vagy ha korábban zömében az üdítőipar piacán jelenlévő cégekkel dolgoznak együtt, nem biztos, hogy egy banki szolgáltatásokat nyújtó cég portfóliója is közel áll a szívükhöz. Persze itt mondhatnánk, hogy a marketing nem válogat és mindegy, hogy milyen profilú a cég, vagy, hogy milyen termékeket értékesít, a reklámtevékenység ugyanaz. Mégis fontos, hogy a piaci és iparági trendekkel, szokásokkal, alapinformációkkal már képben legyen az az ügynökség, aki a jövőben a segítségünkre lesz.