Vevőcsalogató technikák – 1. rész

A vevőcsalogató technikák bevezető része után nézzük is meg, hogy az online marketing ügynökség szerint milyen olyan lehetőségei vannak ma egy vállalkozásnak az online térben arra, hogy ezeket betartva és alkalmazva új ügyfeleket nyerjenek maguknak és ezáltal több terméket és szolgáltatást értékesíthessenek. A digitális reklámügynökség úgy véli, hogy a kis, helyi vállalkozások nem aknázzák ki eléggé azokat a lehetőségeiket, amelyek nagy erővel bírnak akár egy multival szemben is. Az online marketing ügynökség szerint sok cég például nem kezd semmit a már meglévő vásárlóik és vevőik visszajelzéseivel. Pedig a valós személyektől származó ajánlások mai napig az egyik leghatékonyabb módja annak, hogy a vállalkozások új ügyfeleket vonzzanak. Gondoljunk csak bele, mi hányszor olvassuk el egy új a látókörünkbe kerülő márkáról írt véleményeket? Hatalmas meggyőző erővel bírhat és nagy bizalmat adhat, ha azt látjuk, előttünk már milyen sokan meg voltak elégedve a cég általá gyártott vagy forgalmazott termékekkel. Ráadásul ez egy teljesen ingyenes vevőcsalogató technika, hiszen csak meg kell kérni elégedett ügyfeleinket, hogy mondják el véleményüket rólunk, amit aztán az engedélyükkel számos módon felhasználhatunk. Például közzé tehetjük a social média felületeinket, vagy feltehetjük a honlapunkra.

 

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük